torsdag 24 juli 2014

Få upp hänglås utan nyckel

Om du har tappat bort din nyckel till hänglåset måste du inte ta till bultsaxen direkt, gör som DaveHax visar så borde det lösa sig. Har du tappat bort din nyckel ? Så öppnar du ett hänglås utan nyckel på minut med lite fingerfärdighet. Kolla då in denna video, så får du lite . Bara tre av tio testade hänglås är något att ha.

Resten går att få upp med bara ett vanligt gem eller en liten skruvmejsel. Brukar du låsa in dina värdesaker såsom mobil, plåmbok och nycklar när du tex. Efter ha sett den här videon hur man på ett enkelt sett får upp de . Hur bryter man upp hänglås på ett fredligt sätt, utan att det märks efteråt?


Får man fråga varför du vill knäcka upp någon annans hänglås ? För in din nya nyckel i låset, känn hur stiften håler den i läge 4. Detta låter lite krångligare än det faktiskt är, oftast får man upp ett hänglås på . Svetsat får man skära på plats.

Jag ser fram emot att få köra vinkelslip,inte ofta jag använder den. Ett till sätt är att be en låsfirma dyrka upp låsen. Här visar jag hur man öppnar ett hänglås utan nyckel. Märket på hänglåset är GUARD.


Tror ni att eran cykel är säker om ni använder ett hänglås för att säkra kedjan? Jag har en egensnickrad trälåda som jag har satt på ett litet hänglås på,. Finns bara en person som låser ett lås igen som man just slagit upp me. Ja, det lär du ju veta, eller snart få reda på, när du låser det igen utan nyckel.


Annars går hela skiten få upp med en skruvmejsel på röda. Utan nyckel och har tyvärr inte tillgång till bultsax eller bågfil. Räta ut ditt andra gemet, sätt några böjar i trådslutet, och – utan.


Medan du vrider, tillämpa lite mer tryck med nyckeln tills du alla stift lyfts upp. Jag undrar om ni har några tips hur man får upp ett hänglås på. De skrev tillbaka till mig att låset var ett ”enklare lås, utan utfästelser om.


Dessutom klaras få av stölderna upp och bara en procent av brotten . Omdömmen: För oss säljare är de viktigt att få omdömmen detta för att skapa en.

Inte så att du fick med en nr-bricka med vad nyckeln har för kod så du kan beställa ny. En Låssmed kanske kan få upp det utan att förstöra det. Mitt uppdrag är nu att få upp dörrskrället, och byta lås.


Lockitron Bolt med Bridge – Lås upp utan nyckel var du än är! Så länge det är ett cylinderlås så kan man öppna dörren utan att skada . Iofs är jag ganska duktig på att lirka upp hänglås och vanliga Assa dörrlås me tex. Som jag såg han gjorde är han tog är lång pinne ( pinne få inte vara för svag ) ca en. T (BFB), Startar inte utan gas - HJÄLP! Först frigörs låsmekanismen när rätt nyckel sätts in i låset.


För att låsa upp ett lås utan nyckel kan man använda en dyrk. Trycke saknas, och nyckeln får tjäna som handtag. En man visar oss den teknik som används för att öppna dörren till en Peugeot 2bil utan nyckel , inom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg