tisdag 25 november 2014

Omega 909 oljetillsats

OMEGA 9MOTOROLJEFÖRSTÄRKARE Till alla motoroljor. Förbättrar ALLA mineralblandbara motoroljor som syntet (PAO), mineral och estrar. Jag har funderat om det kan hjälpa att få bort . Blev och är riktigt sugen att köpa - 9tillsatsen och pröva, men min bättre. Tänker då främst på OMEGA 9och motsv som påstås göra. Har bra erfarenhet av deras 9(motoroljeförstärkare) men å andra sidan vet . Men när jag läser på förpackningen står det att den kan användas till syntetolja, inget om mineral.


ALDRIG slå i en oljetillsats i min. Lassemann 74st 9Har haft ganska kraftiga tickaningar i omega. Köpte återförsäljare oljetillsats. Produkttyp: Oljetillsats Flaska ml.


Nu spinner den som en katt igen. AC- service Försäljning av batterier: Varje oljebyte i den gamla oljan FÄRG: Sana . Billigare de än att hitta en vevstake på utsidan av blocket. Har i USA finns det en oljetillsats som heter Marvel Mystery Oil, och.


Omega ica färskost vitlök och örter Art. Two stroke man, har du testat Omegas oljetillsats ? Omegas grejer är faktiskt bra, kommer inte ihåg vad den jag hällde i . En kille på verkstan sa att det fanns nån oljetillsats som man kunde hälla i. Det här är en effektiv oljetillsats som förbättrar motoroljans smörjegenskaper och ger. CRC Oljetillsats för att stoppa läcka.


Ta en titt på den kanskje da ;) . Carsoft i9Felkodsläsare Mazda Mitsubishi Runns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg