tisdag 18 november 2014

Stp olja

STP Oil Treatment är en effektiv tillsatsolja som förbättrar motor- och. Produkttyp: Motorbehandling. Ger en mycket stark oljefilm som skyddar mot förslitning, rost- och syrabildning i motor och växellåda.


En flaska räcker till 4-liter olja ( blandning). Ett bra exempel är STP svart och STP röd för bensinmotorer.

Provade med en flaska svart STP och mitt intryck är att det faktiskt hjälpte. STP i olja ger en oerhört stark oljefilm som inte bryts ned vare si av högt motorvarv eller höga temperaturer. Jag var och bytte olja till den delsyntet som jag hällt i bilen sedan jag köpt den.


Jag drog iväg och köpte en STP oil treatment och efter ca 5-mil så hade jag . Kommer ihåg den där STP -tillsatsen som var så tjock som sirap att den. Det finns inget som säger att olja blir bättre med dessa tillsatser, kan . Kan man hälla i STP i en motor med halv syntet olja i?

Hur mycke, så mycke som får plats eller? Effektiv oljetillsats som förbättrar motor- och växellådsoljans smörjegenskaper. Tänkte om man bytte olja och filter igen. Motorna olja priznanih blagovnih znamk (Castrol, Elf, Mobil in ostali) po ugodnih cenah na enem mestu.


Webb levererad av foretagssite. STP är ett varumärke för motoroljor som ägs av Spectrum Brands Holdings, Inc. Någon som har provat eller har åsikter om att ha STP olje tillsatser i en. Den sista gamla sega motoroljan till dieseln tog slut, den finns inte att köpa längre tror jag. Kvar är några liter H minst en burk STP och ett . Olja behandlingar såsom STP varumärke gör liknande fordringar.


STP föreslår blanda sin olja behandling med Mobil , medan Mobil hävdar att det inte är . HD ska det tydligen bara vara nu och STP har jag för mig kan framkalla fel. Bardahl är en oljetillsats ev. STP olja rally racing Klistermärke från tal.


STP Indy 5winner dekal klistermärke.

Vintage klistermärke STP stock no. Vi får ofta frågan varför måltexten på något av de nordiska språken är kortare än den engelska källtexten, varför bruket av bindestreck är annorlunda . Gaslagen definieras som den volym beror på den mängd ämne (gas) samt temperatur och tryck. STP förkortar standard temperatur och tryck som motsvarar 0 . Tjockare olja är inte per automatik bättre för motorn, det kan bli för mycket av det goda och det mår motorn inte bra . STP dodatek olju za dieselske motorje bo ščitil proti obrabi motorja.


Izboljšal bo viskoznost olja in zmanjšalporabo olja. Preprečuje pa tudi propadanje in .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg