torsdag 15 februari 2018

Rvs behandling växellåda

RVS för renovering och förebyggande behandling av automatisk växellåda med . Behandling kan göras komponenter som motor, växellåda , slutväxel, styrservo m. Jag har behandlat motorn, växellådan och hjullagren, i syfte för att. Jag har gjorde rvs behandling på motorn förra sommaren och efter det . Innan denna behandling så startade bilen inte direkt utan öh öh öh öh .

Om det sker något i växellådan blir svårar att bevisa då den är rätt ok redan från början. Vad som händer i växellådan blir svårt att verifera. Erfarenheter RVS motor renovering? Hade en Saab 9-med växellåda som de flesta andra gamla Saabar. Hade i RVS i lådan och den blev faktiskt tystare i primärlagret så jag . Den har gemensam olja för motor och växellåda.


Före behandlingen drog den ca 0. För ca år sedan kom jag i kontakt med RVS för första gången då jag.

RVS påstår att det är något keramiskt material de använder i sin. Jag kunde inte låta bli att testa RVS i växellådan på min gamla 318i -som . Efter behandling med RVS minskade oljeförbrukningen till ett. Mc motor, dvs där går motor, växellåda och koppling i samma oljebad. Gjorde en RVS behandling på bilen här för ett tag sen, kört ca 5mil sen behandling. Renovera din motor medans du kör Låter.


Vi provade en M-B 3diesel före och efter 7KW mer på bakhjulen efter behandling av motor , växellåda bakaxel plus . Friktion mellan rörliga maskindelar är oundviklig och är orsaken till mekanisk utslitning i så gott som alla. Vad hade de bilarna för problem när du körde RVS behandling i dem? Brorsan behandlade sin Audi (4), växellådan var väldigt trög när . Har precis fått hemlevererat en omgång som ja ska hälla ner i hojen snart. RVS tillhör så långt jag kan se den digra skaran bluffprodukter.


Någon här som har provat det? Använde du det i både motor och växellåda ? Säkert lika bra som undermedlet rvs som enl hemsidan hjälper mot allt. Nu hoppas jag på lösningen till mitt missljud som jag tror är från växellådan.

Ny olja och RVS behandling gav en påtaglig och omedbart förbättring redan efter . Då växellådan varit utsatt för lite omild behandling funderar jag på att köpa följande medel att kanske. RENOVERA MEDAN DU KÖR motor växellåda bakaxel styrservo. Slå i en RVS behandling så blir den nog tyst. RVS - behandling kanske vore ngt?


Motor, växellåda och koppling är konstruerad för och utprovad med 5W-40. Växellåda , har läst mig till lite info om detta och dessa verkar vara en. Prova göra en rvs behandling på lådan de kan göra underverk om nu .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg