måndag 13 april 2015

Herdins teakolja

Passar för ädelträ och andra olackerade träytor inomhus. Olja som bevarar ädelträets lyster och tar bort gråheten i uttorkat trä. Bevarar träets lyster och tar bort gråheten i uttorkat trä. Utmärkt för utemöbler, ytterdörrar, utvändigt trä på båtar, impregnerat.


Obehandlat teak behandlar jag med två gånger herdins teakolja , sen herdins MPMöbelolja en gång.

HERDINS FÄRGVERK TEAKOLJA INOMHUS HERDINS 250ML. Sen drar jag över ytan med stålull och . Bevarar ädelträets lyster och tar bort gråheten i uttorkat trä. Lack som bevarar, det kanske är dags att lacka köksbänken eller underhålla ditt trägolv?


Herdins har ett brett utbud av produkter inom just ytbehandling och . Handla enkelt och smidigt med hemleverans till hela Sverige. Leverantör: Färghandelskompaniet AB. Teakolja herdins inomhus 250ml.

Innhold Kokt linolje, parafinolje, lavaromatisk white-spirit. Forpakning Metalldunk, l, Metalldunk, 3ml. Hos AB John Wall hittar du teakolja Herdins 250ml. Kan förekomma färg stänk på hinken eller bucklor.


Handla smidigt ur vårt stora sortiment och få hemlevererat. Visa alla produkter från Herdins. Klicka här för att läsa mer. Relevanta identifierade användningar av ämnet eller blandningen och användningar som det . Aine või segu asjaomased kindlaksmääratud kasutusalad ning kasutusala mida ei soovitata. Click here to show products without images.


Herdins Premium är en djupverkande träolja som du kan använda på både obehandlade och impregnerade träytor utomhus. Produkter utan bild visas inte. Bli den första att recensera den här produkten. En teakolja som bevarar ädelträets lyster och tar bort gråheten i uttorkat trä. Den passar för ädelträ och andra olackerade träytor inomhus.


På Herdins är vi experter på att färga och vårda organiskt material. Själv har jag faktiskt aldrig använt mig av teakolja.

Jag har en liten flaska teakolja från Herdins som jag brukar. Därefter använder jag teakolja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg