onsdag 29 april 2015

Betongspackel bänkskiva

Idag ska det handla om bygg. Om du har en befintlig bänkskiva i vanlig betong så tror jag inte du. Bänkskiva i betong till köket. Ett alternativ till att helgjuta bänkskiva i betong.


Betongspackel Snabb är en snabbhärdande cementbaserad höghållfast spackelmassa. Används både på horisontella och vertikala .

Det här var alltså min bänkskiva som ni vet. Jag har vetat länge att jag ville ha Kalkstuc på den och hade valt färgen Leir (lera). Att gjuta en bänkskiva i betong är ett populärt alternativ till köket och ett roligt projekt att för gör-det-självaren.


Ta del av vår stora guide och beställ finbetong på. För inom- och utomhusbruk, där det krävs relativt hög hållfasthet. Allt från betonggolv till betongkrukor. Det är kort sagt ett material med stora variationsmöjligheter.


Snabbhärdande spackelmassa för lagning och skarvspackling i skikt upp till mm, samt håligheter och fördjupningar upp till.

Med våra färdigblandade betongsorter, murbruk eller putsbruk behöver du bara tillsätta vatten. Vi trodde först att detta skulle kunna gå att fixas till i efterhand med hjälp av betongspackel. Vi provade oss fram med några olika metoder, men det blev inte. Med sin gröna bänkskiva i trä är köket något alldeles särskilt. Vi hjälper dig att välja rätt bänkskiva ! BETONGSPACKEL SNABB 10KG, x, 214.


Igår spacklade vi det sista på väggar och golv för att få bort en del ojämnheter och till det användes ett betongspackel. Jag har tidigare slipat mindre skarvar fyllda med betongspackel under användade av det vanliga Granat-pappret och det. Använd en bit plywood skära till måtten på din bänkskiva som bas. Släta och sprida betongen med en betongspackel. Du är sökning: Gjuta bänkskiva expanderbetong.


Att gjuta din egen bänkskiva i betong är ganska lätt och det är ett roligt. En snabbhärdande spackelmassa för lagning och. Och sen använde vi betongspackel. BE utföra avjämning med cementbruk, betongspackel eller plastbetong.


Jag kan inte sluta kolla in mörka kökslösningar. Här med Silestone Charcoal soapstone som bänkskiva.

Alcro betongspackel har jag kört me har funkat bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg