onsdag 11 januari 2017

Matlåda till matlådevärmare

Matlådevärmare 12V AutoMat 50W inkl. Kabel på m med stickpropp för cigarettuttag medföljer Värmtid på ca. Autobar matlådevärmare är framtagen för den som har bilen, entreprenadmaskinen eller någon annan typ av fordon som arbetsplats. Lindqvist, leverantör till eftermarknaden inom transport, entreprena jordbruk och skogsbruk. Artikelnummer: Vänligen välj nedan för att se artikelnummer.


Befinner du dig ofta på vift?

Jobbar du på oregelbundna platser ? Tänk om du kunde äta en rykande het hemlagad och färsk matlåda oavsett . Passar till MiniBar och AutoMat. Värmeugn med ytterhölje, front och lucka i rostfri blankpolerad plåt. Stickkontakt som passar både cig.


Värmeugn i glasfiberarmerad termoplast med insida av termoplast och aluminiumbotten samt skiljevägg. AutoBar matlådevärmare finns i modellerna MiniBar och AutoMat. Svensktillverkad matlåda , tillbehör till matlådevärmare AutoMat alternativt MiniBar. AutoMat är i plast, främst för fast montage, och levereras med matlåda i .

Levereras UTAN rostfri matlåda. Beskrivning: AutoMat matlådevärmare - enkelugn 12V 50W. Handla MATLÅDA , ALUMINIUM till återförsäljarpriser hos Storel - din. Inklusive matlåda i aluminium. En matlåda med inbyggt värmeelement.


Jag skulle vilja ha en matlåda som jag kan sätta direkt på. Det funkar skitbra att ha som matlåda , brukar ha det på jobbet så man slipper stå och köa vid. Köp en matlådevärmare , finns på järnhandeln. I glasfiberarmerad termoplast med insida av termoplast och aluminiumbotten samt skiljevägg.


Eldrivna matlådor som lätt värmer upp maten via V (cigarettuttag) i bilen, men finns också så man kan använda till vägguttaget 2V. Denna kompakta matlådevärmare värmer din mat i matlådor av rostfritt stål. Ansluts till V-uttaget inne i hytten. Jag och min polare har använt matlådevärmaren från Swdol, hela lax.


Kan man laga mat i en sådan matlåda Abelsson, då får du assistera . Den skall aldrig ha kommit till bruk iallafall. Nu finns produkten i kundvagnen. Värm maten direkt i bilen med en matlådevärmare , ät dina hemlagade matlådor rykande heta vart du än befinner dig! Med aen matdosvärmare är du inte längre . Kör jag kortare svängar äter jag i bilen som har matlådevärmare , och då brukar jag gå bak i.

Kan jag äta på jobbet har jag oftast matlåda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg