fredag 6 november 2015

Inreda med betong

Att inreda med betong i sovrummet ger en mjuk, men modern känsla. Den ofärdiga strukturen i rå betong passar fint i ett sovrum. De senaste åren har vi sett ett stort fokus på naturmaterial i våra inredningar.


Lina har en förkärlek för skandinavisk design. I hennes ljusa hem blandas vitt med grått med gröna växter och material som marmor och betong.

Inspiration: snygga inredningsidéer med betong. Vill du haka på höstens stora inredningstrend? Betongen slår igenom lite extra just nu. Jag har svårt att hitta något negativt med betong , mer än att det är tungt. En bra bas att utgå ifrån tycker jag.


Den grå färgen och den rustika strukturen är fortfarande helt rätt för vårt skandinaviska . How many times do you find yourself moving the table . Se hur enkelt det är att inreda med betong från Design By Cement.

Här kan de se hur enkelt det är att måla med betongfärg. Krukor av betong eller stora glasburkar att plantera sommarens blommor, kryddörter eller. Inreda med växter, det har jag ju påpekat förut! Det jobbet ledde sedan till nästa – att inreda en helt ny tuff krog i industriell stil med mycket betong och stål, berättar Marcus Fornborn i Woody . Då är en snygg väggfond i betong rätt väg att gå. I enkla steg kan du enkelt göra din . Golv av betong ger trötta ben och ömma fötter, det är allmänt känt.


Vår nya, slitstarka gummimatta har hög elasticitet, men låter dig inreda med. Låt råa material som trä, järn och betong samt detaljer med. Innan jag öppnade Hantverksgården så hade jag en tanke om att jag skulle gjuta betongsaker också att sälja. Läs också: Så skapar du väggfond i betong. Har stora funderingar på att göra om lite i mitt hus nu under sommaren, framför allt är det köket som behövs göra om.


Vi fick det roliga uppdraget att inreda Jm:s fina visningslägenhet för projektet. God ventilation, vilket kräver fläkt. We gathered Black and White Living Room Ideas just for you.


The use of colors from ends of the spectrum such as black and white really speaks volume.

Compact living med studiokänsla – kika in i inredningsdesignerns snygga. Vi har haft några dagar med vännerna i. Fantastiska sätt att inreda med betong. Av betong kan man göra det mesta! Genom att dekorera betongen med vacker mosaik, färgglatt kakel eller krossat porslin skapas helt unika saker!


Att den lättskötta växten som knappt behöver vatten eller annan omvårdnad för den delen (high five på den) är hetare än någonsin är ett faktum. Rummet var en enda låda av betong , ungefär kvadratmeter stort och med tre meter till taket. Jag ska inreda det så att jag kan bo bekvämt här i månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg