tisdag 22 mars 2016

Välja tapet till vardagsrum

May Det är inte så lätt att välja färg eller tapet till väggarna. Feb Underbara Clara, eller Clara Lidström som hon egentligen heter, älskar tapeter. Därför ger hon här sina bästa tips till dig som vill tapetsera om . Här hittar du utförlig information, bra tips när du ska välja tapeter till vardagsrum eller sovrum.


Jun Vi har pratat med tre tapetexperter för att ta reda på vad som är inne just nu.

Sissa Sundling, designchef, Boråstapeter: “I vardagsrum väljer vi . En samlingsplats i de flesta hem där vi gärna vill få till en varm och ombonad känsla. Liva upp med vackra tapeter som passar fint i vardagsrummet. Hitta din favorittapet att förgylla dina väggar med. Vi lovar att det finns nåt som passar just din personlighet.


Feb Här är några tips på hur du inreder med tapet. Välj rätt tapet till vardagsrummet med Sandberg.

Hos oss får du tapeter till högsta kvalitet och design. Hitta inspiration till ditt vardagsrum idag. May Vi bad tre tapettillverkare att dela med sig av sina bästa tapettips för val till sovrum, vardagsrum och kök. Här kan du provtapetsera för att få en bild av hur dina tapeter kommer se ut.


Välj rumstyp och om du vill se ett rum med en eller två väggar. På våra olika tapetleverantörers hemsidor kan du provtapetsera rum. Ett bra hjälpmedel att använda när du ska välja tapet.


Jag vill göra vår hall mysigare och tänkte mig då att tapetsera den. Idag har vi bara tapet på en vägg, men tänkte sätta tapet i. Tapetorama - Vad ska jag välja? May Misstag att undvika när du väljer tapet. Klassisk Vardagsrum by Boråstapeter. Modern Vardagsrum by Sandberg Wallpaper.


Hjälp jag kan inte välja tapeter ! May Välj en vägg som står i fokus och som sätter stilen på rummet. Extra vackert blir det om du exempelvis ramar in ett fönster med kulören eller tapeten , eller.

Jag har ett vardagsrum som är väldigt ljust med stort fönster på en . I ett vardagsrum kan du verkligen ta ut svängarna med färger och material. Apr Det mesta ska jag göra i vardagsrummet men i sovrummet ska jag tapetsera ena väggen och jag behöver hjälp med att välja tapet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg