måndag 18 januari 2016

Betonghjärta med text

Fina att dekorera hemmet med både inne och ute. Det finns även hjärtan med text på. Vi får ofta frågan om man kan beställa egna texter på stenen.


Stenar med text är en storsäljare bland våra produkter. Sten Tack mitt hjärta för allt. Här hittar du inspiration och inredningsidéer till ditt hem för betonghjärtan.

StyleRoom är Sveriges största inredningscommunity och visar inspirerande bilder från . För att tillverka betonghjärtan behöver du ett färdigt hjärta att göra en gipsavgjutning i två halvor kring. Gipsavgjutningarna använder du sedan . Fågelbad formad som ett hjärta. Betonghjärta med två fåglar. Slipad natursten med ingraverad text.


Stående betonghjärta med text - wish-dream-hope! Går att beställa med personlig text för 1kr.

Upplagd av Elises keramik och betong kl. Vill du måla ditt hjärta , kan jag tipsa om Panduros färg Outdoor Craft Paint. Jag målade också text på mina hjärtan, och till hjälp använde jag . Att gjuta i betong är varken tidskrävande eller . Tavla med änglar och vacker text. Fint hjärta att hänga upp tex i ett fönster.


Dekorerat med vitt tyg, spets och rosetter. Hjärtan med text är dessutom en perfekt present till någon du tycker om och så mycket. Välj ett hjärta med en tänkvärd text som symboliserar dig och din . Gravsmyckning Ängel sittandes på ett hjärta med text. Vackert halsband med hjärta och egen gravyr.


Beskriv nedan hur du önskar att texten. Underklassmusik (Radio Edit). Mindre hjärta med text Rosa, Grått eller Svart. Först ville Max stämpla text på ett betonghjärta till logopeden…. Dörrskylt - välkommen till min värld - väggdekor av trä.


Add this product to my list of favorites.

Texten Jag kommer älska dig tills för evigt tar slut klistrad med dymotext. Sött litet upphängningshjärta i tyg med texten God Jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg