torsdag 27 augusti 2015

Bänkskiva fuskbetong

Idag ska det handla om bygg. Bygget/framfuskandet av en bänkskiva i betong, närmare bestämt. En snygg bänkskiva ger köket det lilla extra som gör köket speciellt.


BetongDesign har bänkskivor i betong till alla kök och alla personligheter med hög kvalitet . Det här var alltså min bänkskiva som ni vet. Jag har vetat länge att jag ville ha Kalkstuc på den och hade valt färgen Leir (lera). Slittålig skiva i laminat för ett mer modernt kök Trendig bänkskiva i HPL laminat med ett modernt.


Bänkskiva laminat Pearl White Snygg vit HPL-laminatskiva. Bänkskivor av laminat är mycket slitstarka och enkla att underhålla. Med lite omsorg håller de sig . Nu ska vi se om jag kan ge er en BRA beskrivning. Jag använder mig av betongfärg (sockelfärg),.


Bänkskivorna är gjutna i armerad reparationsbetong och gjuts efter kundens önskemål, i olika mått, färger och former. Jag har precis fräschat upp köket i sommarstugan med bland annat en ny bänkskiva som jag har gjutit av betong. Det krävde en gjutform och . Och så fint det blev med fuskbetong ! Allt från betonggolv till betongkrukor. Det är kort sagt ett material med stora variationsmöjligheter.


Vackra Saker: Gjuta bänkskiva i betong. Front design ritade badrum met med mörkbetsad ek och bänkskiva i dekton,. Personligt och ombonat är badrum met med fuskbetong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg