torsdag 18 februari 2016

Rusta takfärg

Svanenmärkt takfärg i vitt med hög täckförmåga. Lättmålad med minimalt av stänk och dropp. På Rusta kan alla skapa ett trivsamt och personligt hem som känns kul, spännande och nytt. Vi erbjuder ett brett sortiment till överraskande låga pris.


Jag kommer aldrig någonsin att köpa färg från rusta , efter den erfarenheten jag har gjort nu.

Såhär skriver rusta om sin färg: TAKFÄRG. Ja Rusta - takfärg har jag provat. Målade och målade och det blev inte alls bra. Gick in till lokala färghandlaren och han sa att man kan bara . Takfärg inomhus vit, någon som målat nyligen?


Snickerifärg och takfärg prisvärt och bra? Köpa färg på Byggmax el Blltema?

Bra inköpsställen för bra men kostnadseffektiv färg? Rusta Reflekt Nyans väggfärg har genomgått Testfaktas omfattande laboratorietest och uppfyller kraven för Testfaktas kvalitetsmärkning . För den som vill måla om hemma finns en drös inomhusfärger att välja på. Prisskillnaderna är stora – men blir det någon skillnad i resultat?


Väggfärg på rusta köper jag då aldrig igen, jag skulle måla endast en. Nästa gång köpte jag en Nordsjö takfärg och den blev bra med en . Ska snabb fixa här hemma inför en värdering och har inte råd att lägga ut några stora pengar, men vill ändå. Jag har tesat en gång tidigare med riktig budget-färg från Rusta.


Och när det gäller takfärg så köp en riktigt bra färg, en bra roller och ett. Efter tre stykningar täckte. Köpte billig färg på Rusta , den var lätt att måla med men täckte inte . Halvmatt vit kvalitetsfärg med hög täckförmåga. Liten update, kan bara konstatera att man bör INTE handla färg på Rusta , inte deras takfärg för inomhusbruk iaf om man inte vill ha ett . Smartson och Rusta bjöd in till ett färgglatt test av väggfärgen Nyans.


Har ni märkt någon skillnad när ni har köpt färg på en färgaffär mot när ni köpt den på typ ICA Maxi eller Rusta ? Handla utomhusfärg på BAUHAUS!

Vi har alltifrån fasadfärg till träoljor och rengöring. Alexander på Rusta i Uppsala - vilken hjälte! För mer information, prover .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg