torsdag 12 oktober 2017

Hålslagare panduro

Efter ett tag kan figurstansen förlora sin skärpa. Stansa då i en bit metallfolie så blir den skarp igen. Gör ett hål i toppen på figuren med ett hålslag.


Hålslagare med små hål eller hjärta. Annika organiserar annikaorganiserar. Prickarna är papper (stämplade från olika papper med hålslag ), brads från olika panduro boxar, rhinstenar från gammal prinsesskrona ;) Övriga prickar är .

Panduro tar in organisationsböcker! Jag söker en hålslagare som kan göra små fyrkantiga hål. Kan tänka mig att panduro har något i den stilen men jag . Gör så här: 1) Börja med skriv ut mallarna på räven och lejonet. Gör hål i plsten med ett hålslag eller en tång. Sedan klippte jag ut figurerna och gjorde hål med håltången (går säkert även bra med hålslag ). Hålet ska vara ganska stort eftersom det . NC-kombilack för all slags sprutmålning på de flesta material inom- och utomhus.


Det gör man lätt med en hålslagare , hålet bör inte vara mindre än så.

Att göra egna presenter till barn är alltid lika kul. Denna idé fick jag när lilla Nova skulle fylla år och jag ville ge något som jag gjort själv. Det du behöver är guldkartong finns på panduro , tejp, sax och en sån som man gör hål i bälten me annars funkar en hålslagare med.


Stansade i stället bara med ett vanligt hålslag och satte presentsnören i. Erbjudanden från Office Depot, Allt för kontor och skola. Jag vek dem, och slog dem med hålslag. Hålen i de gröna knapparna är gjorda med hålslag och i blommorna. Det är alltså saxar, linjal, hålslagare , skalpell och en matta att ha under när man skär.


Finns bla att köpa på panduro. Uppdatera konferensutrymmena med whiteboard-, anslags- och veckoplaneringstavlor. Här hittar du också whiteboardpennor, magneter och andra . Bright Office Punch Standard black.


Krympplast, kan köpas på bl. Ett album om våra främsta olympier. Hjärtat är gjort av en 3D-stans från panduro hobby. Vi använde en hålslagare för att göra hål för bandet.


Behövs Formad hålslagare , punch. I höstas köpte jag en en-håls- hålslagare på TGR i Göteborg för liten peng.

Du kan göra hål i etiketterna med hjälp av en hålslagare. Egna specialprodukter som plastpärmar, plastfickor, plastfodral, USB-fickor och minnen. Gjorde påsarna själv och tog mina hjärt etiketter från panduro och klippte några till i. Skrev dit siffror och gjorde hål med hålslagare i påsarna. Annars kan man säker använda vanligt fotopapper och hålslag och binda ihop snyggt eller inbindningsmaskin med .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg