fredag 12 december 2014

Gör en egen bricka

Beställ din egendesignade bricka med eget tryck redan idag! Innan du beställer profilprodukter med egen logo på så får du alltid ett grafiskt förslag på hur det . Om någon vecka ska vi åka ut till landet och stänga ner för vintern. Det är alltid med blandade känslor som vi gör det. Skapa enkelt en personlig bricka genom att lägga till dina egna bilder och text, hos smartphoto.


Snygg serveringsbricka med din egen bild.

Idén att förse standardbrickan med en egen bild fick när jag gick igenom foton från. Formpress erbjuder ett brett sortiment av serveringsbrickor i björkfaner, underlägg, brickor med logga, skärbrädor, brickbord och mycket mer. Brickor med tryck gör den dagliga fikastunden mer mysig.


Med själva uttrycket brickor med tryck, så åsyftas serveringsbrickor. Din favoritbild blir en bricka. Vet att jag tittat på det innan, men lyckas inte hitta . Ett melaminskikt används i ytskiktet som gör brickorna hårda och motståndskraftiga.


Våra serveringsbrickor klarar maskindisk. Priset avser brickor i storlek x .

Väljer kunden att göra justeringar i trycket, måste trycket göras om och en ny . Sommarens snyggaste bricka gör du själv. Finaste sommarbrickan är den i egen design. Torka några blombla plocka fram sprejburken och . Jag har aldrig designat brickor tidigare, ja egentligen inte någon annan produkt på det här sättet. Som vanligt vill jag göra processen kort och . Det är Formexmässa i Stockholm nu i dagarna och jag är på plats med kameran, i vanlig ordning.


Men innan jag ger mig i kast med årets . En skojig och personlig present som inte kostar skjortan. Våra träbrickor passar perfekt för dekoration med mosaik. Designa din egen bricka med vackra mönster och färger. Fäst mosaiken med multifix och . Med Fotobrickan kan du göra en personlig serveringsbricka av ditt eget foto.


Gör en personlig bricka av ditt eget foto. Att göra en egen bricka behöver inte vara särskilt krångligt. Och den går att göra i många olika varianter. På bilden används läder till handtagen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg