måndag 11 juli 2016

Var kan man tanka med preemkort

Om det överhuvudtaget går att tanka med Preem-kort utomlands är det en nyhet för mig. Vad jag har stött på utomlands är faktiskt JET både i Danmark och Tyskland. Med ett Preemkort på fickan kan du tanka och handla dygnet runt på: Preems 500. Du kan skräddarsy ditt företagskort så att det passar för just ditt företag.


Såifa är vårt dieselnät med cirka 5anläggningar. Genom SÅIFA Värmlands försorg kan du erhålla ett Såifa Preem kort och tanka på samtliga Såifa Preem anläggningar i landet.

Läs våra kontobestämmelser . Vecka 29–har vår logistikpartner semesterstängt. Som medlem i Motormännen får du hela öre rabatt per liter drivmedel när du tankar med Preem. På Preems stationer får du även i rabatt på biltvätt, biltillbehör och smörjolja. Dela upp betalning eller månader räntefritt. FRÅGA: Jag ska ut och resa i Europa.


Med privatkorten ShellCard kan du tanka i Norden tillsvidare och med Shell MasterCard kan du handla . Till mitt preemkort har jag glömt min kod så där får jag gå in och. Men som kortkund får du även erbjudanden på utvalda varor i våra butiker.

Du kan också välja vårt Såifa Allkort, om du även vill kunna betala för service och . Jag har redan ett JET kort som fungerar jättebra vad gäller bensinpriser. Ute på jobb i vintras så var jag tvungen att fylla på mack och dieseln. Jag åker bil i jobbet och även om det var sagt att jobben skulle finnas i kommunen, får jag.


Jag måste ju sjukanmäla mig om jag inte kan tanka för då kan jag inte jobba. Du har inget kreditkort på Statoil eller Preem kort ? Vi har drivmedelskort som passar alla. Med Shell Card får du öres rabatt på drivmedel och koll på dina drivmedelsinköp via Mina sidor. Vi finns främst på små orter och landsbyg men vi har också byggt ut vårt stationsnätverk så att även tung trafik kan tanka på alltfler platser.


I övrigt är Preemkortet laddat med flera andra förmåner. Exempelvis får du i bonus på alla dina köp, var du än handlar. Kortet inkluderar även sparränta, tanka -fel-försäkring, extra reseförsäkring och en rad andra förmåner.


Rent generellt kan man säga att detta kort ger dig mer tillbaka när du . Jag tycker att innehållet är värt att tas upp i Jans blogg också. Jag använder Preemkortet och har redan kommit upp i hundringen i . Betalar man inte hela beloppet får man självklart betala ränta och får en skuld. Gällande mitt eget hushåll så har vi extremt bra kontroll på vår ekonomi.


Rabatt på drivmedel, bilkem. Nu kan även du som är kund hos Swecon tanka billigare.

Oavsett var du tankar så får du rabatt när du betalar med. Tina delar ett småhus på m² med en man och kvinna. Visa info om bostaden i bostadsregistret . Man får rabatten automatsikt när man betalar med ett Preemkort som ansökts via.


Preem erbjuder kickback och de kan man plocka ut i kontanter om man vill och det vill jag. Men även om man spenderar betydligt mindre är det värt att överväga. Mitt nya preemkort kommer på posten inom kort.


Bättre o tanka på sto spara nästan krona per liter bränsle mot QPreem etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg