onsdag 14 september 2016

Sten saknar dig

Slipad natursten med ingraverad text. Tillverkare: Different Design. VIKTIGT: Stenen är en natursten. En fin dekoration med vacker text att placera vid graven eller på annan plats som minne. Material: Polystone Höjd: 15cm.


Jag saknar dig så grymt mycket.

Efter allt ont du har gjort mot mig så kan jag fortfarande inte få ut dig ur mina tankar. Finns med st olika graverade texter. När duär dödska jag nog hälla dig i en fullständigt anonym minneslund. Sebastian snälla, jag saknar dig.


Om ni letar efter något som inte alla andra har. Vad fan är det för fel på dig ? Det var inte meningen att förolämpa dig. Just en sådan sten är denna tidiga vårkväll föremål för ett oväntat besök.

Men hon tänker ”en sten till sedan går jag”. Nej nu ska jag bara titta klart på filmen sen gå och lägga mig. Jag vill skriva JAG SAKNAR DIG på en sten och kasta den på ditt ansikte. Så att du vet hur det känns o sakna dig!


Dekorativ sten med graverad text. Mycket varierande form och storlek. Söta stenar med ett rött hjärta och fin text, välj mellan olika. Varianter som matchar dina. Hur du läser och tolkar texten till varje sten Form Rå, I bit eller trumlad.


I behov av stenens energi Om du har för lite energi saknar du de reserver och möjligheter som finns i stenens. Till musik eller tystna alltså det sätt som passar dig. GRAVDEKOR STEN SAKNAR DIG MIN. Man måste ha ett hjärta av sten för att inte bli berörd.


Känner du dig illa behandlad i forumet eller behöver något rättas till? Saknar dig jättemycket goa snälla Bissie. Sten Hår vi saknar dig i dag, men du kommer väl när vi förlorat en match! Johan med familjen Lindegren.


Vi kommer alltid att minnas Dig och ditt fina leende!

På midsommarafton när vi kom till graven för att ställa dit ljus och blomma upptäckte vi att Alvins lilla saknar dig sten var borta. Första julen utan dig , jag har fortfarande svårt att förstå att vi inte kan fira jul med dig idag .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg