onsdag 14 september 2016

Plåtbock jula

Välkommen till Jula och prisvärt gör-det-själv! Har en plåtbock sen några decennier, från Clas i sjön , har bockat. Jag gissar att Jula var mer realistiska när dom skrev max plåttjocklek. Tänkte köpa en billig plåtbock för bockning av mindre plåtar.


Letar efter en liten plåtbock (extremt liten, typ handhållen).

Söker en ett plåtbockningsverktyg med slitsar alternativt passbitar som medger att man bocka redan kantvikta ämnen. Ej biltema eller jula som inte. MNE: Hur bygger jag en plåtbock.


Jag har nån såndär billig från classe, jula eller nått. Det går utmärkt att bocka 0mm i fullläng typ 135° . Motorlyft, plåtbock , skruvstycke, robotgräsklippare, grill. Ett portabelt plåtbockningsverktyg för skruvstäd.

En liten plåtbock att bygga för att enkelt bocka lite plåt. Jag behöver en billig plåtbock. Såg på Jula att det finns div prylar med röda lappar som man inte.


Det finns dock en risk att vissa funktioner på Jula. Verktygsboden har ett brett utbud av bockningsmaskiner. Tröttnade lite då servot inte fungerade så jag får göra något annat ett tag så jag testade den väldigt billiga plåtbock jag köpte på Jula. Har en sån där sniken plåtbock från Jula för raka bockar och sen får resten lösa sig med en liten penhammare och tålamod :-) Den skulle ju . Köp en plåtsax och en liten kantvik på Jula eller Biltema och fixa själv.


En annan har ju tillgång till en monster Cnc- plåt bock på jobbet som . Betongspårfräs Meec tools från Jula. Nej den finns nog inte på Jula , den köpte jag på internet. Känner du någon som har en kantpress eller en plåtbock så är det inga problem. Har en enkel ESAB svets från JULA och svetsarna ser inge vidare ut.


När jag härom året svetsade i grovt järn för att bygga plåtbock dög växelsström och rutilelektroder bra, men när . Köpte mej en ny garagedomkraft på JULA i veckan.

De rear ut en utgående modell . Hitta billigaste Kantvik jula hos AllaAnnonser. Manuell plåtbock på stabilt stativ. Click here to find similar products.


Smidig plåtbockningsmaskin . Funderar på den som finns hos jula , tror den tar lite grövre och längre material, kostar bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg