onsdag 20 augusti 2014

Badbalja barn stor

Här hittar du en mängd badbaljor till barn och baby i olika storlekar. När det är dags för babyns badstund är en badbalja det självklara alternativet. Var inne och smygläste eftersom jag har en systerson i era barns ålder och så kunde jag inte låta bli att svara när jag kunde. Jag är på jakt efter en badbalja som rymmer 2st barn (o 3år gamla). I somras köpte vi en lika stor på ÖB, men i formen som ett äpple.


Ni som inte har badkar, finns stora badbaljor?

Jämför priser och läs recensioner på Barn - och Babytillbehör. Det viktigaste med bra badbaljor är att de är säkra för barnet samt utformade för en komfortabel stund förälder och barn. Om du söker efter en billig badbalja.


Praktisk badbalja för barn från månader. Med temperaturkänslig bottenplugg, ben med gummifötter och upphängningskrok. Man får aldrig någonsin lämna ett barn utan uppsikt i. Badbalja för alla som vill bada.


OK Baby, Baby Dan, Bella Bambina, BiBaBad mfl. Alltid fri frakt och snabb leverans!

Tillverkad av ofarlig plast, samma material som. Denna modellen har gott om utrymme för benen och dessutom ett fäste där du kan sätta duschslangen. Till min hjälp har jag haft en trogen testpanel som alla har barn från små bebisar till. Njut av ett avkopplande bad i en kompakt badbalja för vuxna.


Och om du tänker att badbaljor enbart är till för bebisar får du tänka om, den här baljan är stor nog att rymma en fullvuxen man! Lämna aldrig barn ensamma i badbaljan! Sortimentet och tillgång varierar mellan varuhusen.


Kontakta gärna kundservice för lagerstatus. Litet badkar eller stor härlig badbalja för vuxna, med avlopp. Det är inte en helt ny idé men har tidigare främst funnits för barn. Söker stor badbalja Barn och familj.


Jag har en liten pöjk som jag funderade på att köpa en stor balja till att plaska runt i, då vi inte har något . Stor badbalja som vuxna får plats i. För att undvika drunkning, lämna aldrig barn ensamma. Vi har långt ifrån tagit emot alla leksaker som erbjudits, till stor del för att vi vill. De har ett stort utbud av giftfria leksaker för barn , precis vad vi var ute efter.


Det slutade med att vi köpte en hopvikbar badbalja från Stokke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg