torsdag 5 juli 2018

Glasburkar med lock öb

Sortimentet och tillgång varierar mellan varuhusen. Kontakta gärna kundservice för lagerstatus. Läckra glasburkar med lock och sugrör. Chatta med KundserviceStarta Chatten.


Har nu torkat massa svamp och är på jakt efter glasburkar.

De har mässingslock med gummitätning och namnet står i relief på glaset. B ligger lite avigt till för mig, så jag frågade inte av ren lathet. Hittade denna supersöta glasburk här om dagen på ÖB. Blev så glad när jag hittade denna vispkanna med lock på ÖB ! Handla Maskindisktabletter med rabattkod och erbjudande.


Upptäck erbjudanden från ÖoB ! Köpte dessa igår på vägen hem från parken med barnen!

Sååå fina glas med lock och sugrör. Baden BadenFolding ChairFolding Stool. Jag köpte servetter på ÖB och ljusen på TGR och så klippte jag och pysslade lite. Det blev små ugnsfasta formar, två brickor och en liten glasburk för lite rosa pärlsocker . När man underhåller och justerar sin modell är det viktigt med bra verktyg. Välj verktyg från thunder Tiger så får . Köksredskap erbjudanden i ÖoB katalogen i Avesta.


Har precis köpt en 10-liters hink med lock och ett jäsrör på ÖoB men. Med dessa program kan ni bygga er hemsida, utan att behöva någon kunskap om html, php osv. Fredriks fränfiiile vid svenska hofvet. Korska Stenkrukor t Brkar Glasburkar med och utan lock. Skönt att fylla på lagret lite med nya fräscha produkter.


B här i stan har enbart raka burkar med sådana lock. Hos Martha ser man liknande burkar på många bilder, fyllda med läskande. Har köpt massor av glasburkar där och nu till påsk säljer vi jättesöta plåtburkar med.

Jag ska göra marmelad och ge bort i julklapp hade jag tänkt och skulle vilja ha små sexkantiga glasburkar med lock max 4ml. Någon som sett glasburkar i Stockholm? Kanske ÖB kan vara värt att kolla upp?


Jag har hittat fina glasburkar med metallock på ÖB , finns i olika storlekar,.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg